close
Day 9  2012.9.19(三) 晴 

離開瑞士其中一個好處就係時間彈性好多,唔駛睇火車時刻做人,可以隨時出發隨時回程

今日第一站係去拉榭斯神父墓園(Père Lachaise),除左係巴黎市區最大ge 墓園,仲要係chopin 的長眠之地

今次係第一次去參觀外國的墓園,結論係不枉此行!

一入到去已經覺得好舒服,綠葉成蔭,兩旁盡是電話亭般的墓碑(係!佢地以前ge 墓碑係興一座座,有門入去)
 

墓園值得遊覽之處係有好多藝術品,仲要係難得地不放在冷冰冰的博物館內,而與大自然混成一體

呢兩個墓碑真係好特別,左面有一個小朋友在寫墓碑,但碑文尚未完成; 而右邊的人手上拿著一個縮小了的自己
雖然我沒有考究其意義,但很欣賞背後的心思

一個與大自然融為一體的墓地
 

從這個起銹的小提琴,可知逝者生前是一個愛好音樂的人 

跟著墓園的地圖走,終於找到蕭邦的墓地

雖然我未能彈好你的作品,但總算到你的墓地前探望過你,與你親近一下

來到這個墓前,難得地見到有幾個人在圍觀,好奇心驅使下問左其中一個叔叔逝者是誰,想不到就此令叔叔滔滔不絕地跟我分享他對人生的看法......
雖說他是用英文分享,但當中太多哲學性問題(因為逝者是一個哲學家),我唯有扮明同佢作有限度交流,haha~


 

真係好舒服,仲可以望到全巴黎最高的建築物(唔記得叫咩名)

做牛,要做瑞士的牛,因為有大片大草原等著你;
做鬼,要做巴黎的鬼,因為有如此美麗的墓園等著你...

 

在近出口處看到這個特別的碑,翻查下原來是紀念09年法航嚴重空難...R.I.P.

離開前見到努力織網的小蜘蛛,大自然的藝術品

今日天氣真係好好,離開墓園,先去cite 睇聖母院及塞納河

唔知點解呢個牌好自然令我聯想起Harry Potter 

據說塞納河在巴黎人心中有著很重要的地位,但看過瑞士的湖,未太能欣賞這條河


arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()