close
行程尾聲,終於去想去好耐ge universal studios!!!之前一直諗住會去星加坡的那個,估唔到結果會去大阪先~
預早在香港買飛,好好彩見到有人放飛,結果用左半價($300) 就入到場~

影城特別專車!


八瓜魚丸博物館的宣傳

歡迎我的猩猩~




影城說大不算大,但都夠我玩左成日~呢日唔算好多人,基本上每次排隊都唔駛半個鐘,可以玩晒我想玩ge 野,過山車仲玩左3次~~

所有decoration 都好誇張,好搶眼,好靚!


影城有一樣野令我覺得好唔貼心,就係每玩一樣野之前都有好長ge "前戲",要聽一大番intro,仲有一de 互動元素,但全日文!!!!完全無理會遊客感受,呢樣野都幾大日本....

侏羅記都幾好玩~


一睇就知係侏羅記餐廳~

有奪寶奇兵show睇,都幾精彩~下面班人係出lei 等俾人撥水...


主題樂園當然有好多好靚ge 紀念品,但貴到嚇死人,影下算...
左面有spiderman 魚蛋ge cup noodle 要幾十蚊杯,右邊支筆好似係$70 左右....


但點貴都要醫肚,所以食左個價錢較為合理ge 大白鯊餐(約$70),重點係唔好食...


除左玩仲有得影虛擬立體相,0係網上睇就睇得多,親眼見係第一次!!
先有同snoopy 家族過馬路(原來我遮住左woodstock...)


仲有spiderman 救我! (不過扮得唔太似...)


轉眼間就天黑,亮燈之後好靚


玩左成日,又係巡遊時間~~starlight parade 真係好靚!!!有好多好熟口熟面ge 卡通人物輪住出場~~


去片~[youtube http://www.youtube.com/watch?v=blNM2Uq_e1Q&version=3&f=videos&app=youtube_gdata]
呢日為左俾膊頭抖下,放低左部單反,盡情玩,玩得好開心~~~



 


arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()