close
終於到左呢日,今日去大堡礁潛水,都算係成個trip 的重點活動!

出發前睇天氣預報已說在cairns 這幾天天氣都唔太好,甚至有thunderstorm,直至前日報tour,船公司的網頁仍說今日有8成機會落雨,亦有機會雷暴....

昨晚下了場雨,今朝起身微微細雨,地仍是濕的,幸好仍可出船!!

嘩~通街有錢執!!!

個天好灰,但仍有一點藍
呢架就係今日坐的遊艇,相對其它公司的確係小一點,加上今日天氣一般,所以"dun"得好勁,有人由頭嘔到落尾....
今日會去兩個outer reef,分別係Hastings Reef 及Saxon Reef,"dun"左大約個多小時先到
接近目的地時就有教練好簡單地教報左潛水嘅人一de 潛水小知識, 然後填份簡單問卷就可以落水

落水前一大挑戰就係要揹起呢個25kg 的氧氣樽,真係好重!!揹住行好驚會失平衡....

揹完樽就正式落水!但意外就係呢刻發生....
4個人一組,我同一個上海家庭一組,而我係第二個落水
雖然第一個落水的媽咪失敗左,但我仍然頗有信心,沿著鐵梯向下爬大約數米,直至見到在遊艇下等待我們的教練
見到佢就要做兩個指定動作,第一係模擬個Snorkel 入水,如何整返de 水出嚟,呢個動作好簡單;而第二個動作就係模擬個吸咀甩左,如何插返入個口而吐返de 水出嚟
 
當我除左個吸咀,正想放返入口時,唔小心飲左水,緊張之下就爬返上水面吐水及透氣
原想上艇休息一下然後重來,亦可以再練習下這個動作,但另一個教練竟然唔俾我上艇,要我即刻再爬落去再試,語氣亦十分不友善......
經過一輪掙扎(唔係思想上),我結果都上左艇,但佢地就會當係自願放棄唔潛水...
 
其實都幾失望,始終都係俾左錢潛水,無諗過係完全無練習機會下就落水,然後仲要受到咁嘅待遇...雖然明白在商業角度我係阻住左佢地做生意,但呢個都算係成個旅程的少少遺憾....


既然無得潛,唯有把握時間浮潛
但第一個礁比較深,所以水底景色只是一般
大堡礁給我的第一個意外係有好多水母0係身邊游水!既驚又喜,雖然好小心避佢地,但結果都摸左一隻,感覺軟淋淋,其實都幾得意...


呢de 唔係水母,而係潛水製造出來的氣泡

無得潛,唯有睇人潛

今次真係水母群~



右邊有兩條小nemo,ha


雖然魚唔算多,但睇吓珊瑚都幾靚

呢餐應該係全個trip 最好的一餐,大蝦牛扒任食,但可惜架船實在太"dun",根本唔會有胃口食......
arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()