close
在牛車水覓食失敗(後來先知原來有個芳林熟食中心好出名...),轉戰去farrer park 食肉骨茶

目的地係呢間「發起人肉骨茶」,出地鐵站後見到目標街名,但因為我無抄低街號,結果行錯左方向,攰死左...幸好遇上一對好好的華人情侶,幫我上網search 地址,結果終於搵到...

其實我對肉骨茶無咩特別研究,唔係好識分點先係好食或唔好食,不過呢碗應該都算係好食的...





















食完之後又搭MRT去左Biggus,有一個類似聯合廣場(或葵芳廣場)的商場仔,賣嘅衫來源可能都係一樣...

途中經過一個商場有一個頗大的food court,有好多吸引嘅野食,不過胃口有限,所以只係食左亞坤多士
感覺同Toast Box 差唔多

早知試吓呢個更好,哈~
 最後去左睇獅身魚尾像

咁樣係咪鼓勵de 小朋友跳河呢?ha~

第一次見,比想像中細

咁啱對面金沙有激光匯演,"幻彩詠噹噹"的朋友...



匯演完返機場,估唔到有少少趕!!正當我趕得到check in 時,地勤竟跟我說去澳洲是要簽證的!!重點係,佢仲話特區護照係唔可以即刻攪!!! 0個刻完全呆左,點解完全無印象之前去澳洲有簽過證....後來佢叫我去服務台再問下,起初都係話攪唔到,但好彩後來又有個人話好似得,結果感恩,順利完成簽證!!!(後來check 返仲比0係香港簽平左....)

就係咁,完成左第一日新加坡有驚無險盲蹤蹤之旅....
arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()