close
今朝先到永和豆漿吃個早餐,說實的,不太欣賞那杯豆漿,感覺較甜。吃不了狀元餐,唯有試探花餐,即係蘿蔔糕加蛋,味道還可以吧,但試過一次便夠。


今日ge 目的地係鶯歌+三峽,第一次搭台鐵,台北車站都幾靚,亦集合了多家手信店,其中最出名ge 係Uncle Tatsu's Cheese Cake,回程時經過見到閒閒地排大半個鐘,而且因為要雪藏,所以放棄將佢帶返香港ge 念頭

奇華點解會係台灣名店呢....??

由台北去鶯歌大約半小時,到埗後先搭公車去三峽,車程大約20分鐘

去三峽的目的是想嘗試藍染這項差點失落的工藝,愈來愈喜歡在旅程中加入一點點DIY 元素,親手體驗一下各地不同的文化特色

下車後先尋找這所藍染展示中心,但因為網頁資料未更新,令我走了一段冤枉路!!現時的位置是在歷史館旁,面積小小的 


我挑選了一個束袋,其餘仲可以揀手巾,絲巾,門簾等,個人認為絲巾同大手巾都係好ge 選擇,染出lei ge pattern 會清晰de,而且可以整pattern ge 空間亦多de

今次DIY的工序很簡單, 就係好似摺紙咁,摺下摺下,然後用夾夾下夾下,再放入已經調好的藍靛裡(以不同的藍染植物製成),浸浸浸,曬曬曬,整個過程大約半小時吧,然後掛起吹一陣就可以拎走,不過之後要再掛多一星期,用白醋浸一浸才可正式使用~

第一次染,效果不太好,ha~不過幾十蚊當體驗下也無妨,而且唔駛預約,walk-in 就可以玩,夠方便!
 

玩完就去老街行下,據說這老街在日本殖民政府的強力主導下,由住民自費將傳統店屋形貌改造為仿歐風,所以會見到拱門設計及巴洛克裝飾

當日天氣不太好,影出來更有複古味
 

除左欣賞建築,不少店的外面均會有自家特色的裝飾,例如左面的是賣毛筆(不是掃把!),右邊好明顯係賣當地著名的牛角包

從未諗過牛角包可以有咁多口味,味道還不錯,可以一試~
 

三峽給人的感覺較為樸實一點,一下車兩旁是街市,滿街是菜,肉,魚,人與電單車亦有爭路情況,跟西門町的繁華截然不同


三峽沒什麼好吃的,唯一見到有人推介的"阿婆壽司",見到都唔係太想食,加上下大雨,結果就地幫襯左麥記,ha~每趟旅程總離不開要幫襯一下~

從三峽坐車返鶯歌,目的係遊覽一下陶瓷老街

鶯歌係一個陶瓷小鎮,原想在這裡嘗試整陶瓷,但整完要燒,燒要等1星期,即係要寄返香港,成本實在太高,所以都係睇下人整就算....

老街有好多陶製品,買左少少餐具返香港,呢套很特別,不過如果打爛左隻0個個人咪無飯食?

行完已經攰攰地,搭返火車返西門町

有人說去完台灣會愛上鐵路軌,我想也有一點點...
 

紅樓逢星期六日都有藝墟,產品質素頗高,跟香港一般的藝墟有明顯分別,最重要是價錢很合理,真正係"價廉物美"!!

返hostel 休息左一陣,再出發去新開張的松菸誠品朝聖!!

先醫醫肚,今晚0係西門町食"鴨肉扁"

一坐低就被人問要麵或粉,見到只係台幣$50已覺奇怪,原來呢個價錢係得碗粉加一塊肉,其餘係另叫的

叫了碟最小份,台幣$100,不覺有什麼特別.....

呢座就係新開ge 誠品,0係松山文創園區裡面,可惜無帶部單反出去,否則仲靚~~

一到埗唔係睇書,只係去光顧呢間"冠軍麵包店" !

吳寶春師傅拎左兩次世界麵包大賽冠亞軍,難得lei 到當然想親嘗下~排完長龍入去,發現拎獎ge 麵包只有大size,夠3-4個人食!!而且價錢亦頗貴,一個已經要台幣$380!! 基於我得一個人,先買個其它款式的小麵包試一試,覺得好味再考慮臨走前買個大的返香港

不過結果係無再買,因為麵包的口感較粗,不太像平日在香港吃的麵包,吃不慣......

估唔到0係誠品裡面睇到人燒玻璃

普通的香蕉乾,換一換名字便令人感覺高級了很多..


行左成日,很熱很累,返到hostel 老闆娘竟然滿臉歉意地希望我搬房!原因係有四隻蝗蟲指定要住我昨晚住的連浴室的四人房,雖然我訂房時亦說明有浴室,但因為佢地四個太堅持,老闆娘唯有請求我地其餘幾個人遷就!! 蝗蟲們實在係欺人太甚!! 幸好我最後也有點因禍得福,因為咁啱有間二人房有個空床位,本來二人房只係可以包房,但因緣際遇下我可以搬入去,仲同一個重慶女仔傾得幾開心,之後一晚更加獨佔一房。

arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()