close

完了三日trip,今日細舅父請左假陪我地去玩~同行的仲有公公~~我地首先去CN Tower~


真係好高!


CN Tower 有全世界最高的observation desk,有447m 高,上到去真係一望無際!!



Toronto Downtown 都有不少高樓大廈


Air Canada


從上往下望有點像模型~


Tower 隔離係很出名的 Roger Center,正在進行賽事!!


Tower 有些透明地板,可以站在上面望下去,其實都有少少恐怖...


上完半空,係時候下"水"~來到Toronto,無理由唔去Niagara Fall!!在瞬間看地球看得多,今次終於可以親眼看到!!!Niagara Fall 在較邊緣的位置,由downtown 過去都要差不多兩個鐘~


一到達便被這彩虹吸引!!


這條彩虹只要有陽光時便存在,當我想找它的盡頭時,發現它好像延伸在水裡,好靚呀~~^^


睇片會更覺得更靚!




Fall 的上空有很多海鷗,好悠閒的感覺


原本諗住坐呢架船接近個fall,近距離感受一下它的威力!!可惜我地比較晏到達,已經無ticket,唯有遠觀別人玩......


雖然無得坐船,但都可以以另一方式近距離接觸個fall~著住件雨衣,行落個fall 側邊一個observation desk,聽住"澎湃"的水聲,水從各方面散落,著左雨衣都係全身濕晒.........冒左(相機的)生命危險才影到這張相~~


看片便明白有多澎湃~




除了Niagara Fall,同場還有另一個較小型的fall,特別的是這個fall是在美國那邊~而圖中這條橋便是連接Canada and US 的橋,假如有visa,是可以步行過去的~~


留意個Fall與橋中間有座綠色伸了出來的物體,原來係因為美國人為了可以欣賞到這兩個Fall,唯有伸一條橋出來,這便可以偷望一下遠處的Niagara Fall~



美國呀...不知何時才有機會踏足呢?


阿公陪我們玩了半天有點累了


吃了晚飯,因為車程遙遠,差不多時候要離開~個天好靚~


Niagara Fall 附近有個"水族館",有很多不同國藉的"水魚"在游來游去~~~ 不過這裡的"魚餌"實在太吸引啦~~~~~假如讓我在這裡待半天,又有錢的話,我一定會甘心做一條大水魚...haha~~~


不同的主題樂園聚集一齊


很誇張,但很震撼的美式餐廳設計



仲有個好靚的sky wheel


扮銅像的street performer


今日真係玩得好開心,謝細舅父及公公的陪伴~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()