close

終於到旅程的下半part-Toronto 探親之旅!! 亦係今次Canada trip 的主要目的~~


在Toronto 下機,姨媽lei 接我。姨媽係一個我出世至今都未見過ge 人,出發前已記低她的電話,諗住落機打俾佢,點知我一出閘佢就行埋lei,話一眼就認得我,因為我太似我mummy(即係佢細妹).....


接完我,任務二係接埋mum,細佬,and 大舅父,佢地0係香港飛過lei,遲我一個鐘,但等左好耐都未見到佢地,原來舅父寄失左行李袋,結果0係機場攪左好耐,要等加航send 返de 行李俾佢...so "lucky"~~


離開機場已經好夜,同姨媽,阿姨,大細姨丈一齊去食飯,是在加拿大以來最好的一餐,發瘋了的吃吃吃,haha~~好耐無飽飯食......而且好耐無食過中餐........


頭幾晚都係住細舅父家


數千呎大屋,連basement 有三層,這間是書房,大過我屋企個廳......

arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()