close

今日係漫長ge 一日....5:30 就醒了,一個人行去沙灘,手拿<標竿>,耳聽詩歌,又一個與神親近的時間,好不浪漫~^^


雖然天有灰雲,但舉頭望天,深深感受到那份氣勢磅礡~!
 


這兩天靈修,書中問到一個問題,你覺得人生像什麼? 我想,我覺得人生如天氣,變幻無常,不能預測,但置身其中,應擁抱希望,珍惜美好時刻!正如今次旅行般,雖然天氣唔好,但可以做的,不是詛咒天氣,而是珍惜晴朗的一刻,盡情享受~~~!

 


收拾行裝,又再起程!搭車搭車and搭車,終於可以望到Rockies了~~~0係supermarket見到熱辣辣ge 薯角,當然唔可以放過~~雖然係唔好食,但我實在唔想食凍冰冰ge 野....

 


去了一個唔記得叫咩名ge national park 開餐,嘗試同那對可愛的korean couple 傾計,雖然唔係完全溝通到,但佢地真係好nice,仲請我食燒雞~~~~(0係0個一刻,可以食到中式食物實在係令人感動的事)


公園有好多蒲公英,一吹就會四散,我第一次玩,幫忙撒種~~~^^ 除左玩蒲公英,仲同幾個團友仔一齊玩飛碟,很多年沒玩過,而且亦係第一次0係咁大ge 空地玩,原來係幾難玩的...

 


食完lunch 去左Rogers Pass,在一間center 睇左一段很長的片,講以前de 人如何0係咁惡劣ge 環境(0係一個glacier)下開路,都幾悶...這個weather forecast board 沒有為我帶來任何驚喜......

 

假如要在Rockies 行山,便應載著這個bear bell,作用係通知de bear 呢度有人,等佢地識迴避~雖然我唔行山,但這是一個不錯的紀念品,可惜貴得很,都係影相留念... 
 


難得一見的好天氣!!

 


下一個景點係Kicking Horse River~傳說有個人原本死左,但俾隻馬踢左腳就番生,so 就叫kicking horse river......

 


又看見難得的藍天白雲,不放過任何影相的機會~~^^
 


這張相的timing 剛好,因為架車以高速移動,上一秒及下一秒都影唔到咁靚ge倒影,真係好好彩~~ 


繼bear 後,見到另一動物-Moose~不過看來它不太方便中......

今日ge 行程0係Banff 結束,間hostel 在一個山頭上,被眾山環繞著,一行出去就見到森林,而且仲可以高居臨下地俯瞰整個Banff downtown,真係無諗過住hostel 都有咁ge 享受...


放低行裝,又再出發獨闖~實在太美...這是我最愛的山,好像很多復活島的人像並排往上望一樣~~


看到一隻小鹿班比,但它不太喜歡被打擾,很快便走了~~又看見一對應該是來自捷克的couple,相比韓國couple,係更加溝通唔到,只能靠手語,但提到HK,China,那位太太便說"Beijing!Olympic!!" 奧運的威力,不然而語~~很羨慕他們長居此地,可以日日睇到咁醉人ge 景色...



正打算回hostel 之際,突然看到4個女團友,原來當中有2個聽日就要同我地分開,因為佢地join 的是第二個團,之後的行程跟我們不同...佢地invite 我一齊落Banff downtown,我當然唔會錯過呢個咁難得ge 機會~^^ 

 


夜晚的Banff town,令人聯想起Christmas town,真係好靚......


雪山下的mcdonald



帶有歐陸感的小鎮



夜晚的溫度下降,從未如此享受一杯hot chocolate~~~~但實在係太凍,隻腳開始出現好多一粒粒紅點,疑似凍瘡...痛......


很久沒看見滿天數不盡的星星....奈何天氣太凍,否則在草地上躺著看,一定係另一難忘片段...


arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()