close

Melbourne Sydney 大約十二小時車程,漫漫長夜,當然預備了吹氣pillow~~八時多起程,不久已睡著了,因為鄰座沒有人,睡得很舒服。直到十二時多,停低讓人充飢及去toilet,我也百無聊賴下車觀星,這兩晚都看到天空有三粒特別光的星星連埋一齊,可惜我唔識觀星,唔知是什麼星座……正當我返回座位時,可怕的事發生了……我可愛的pillow不見了!!!當時很多人都未上車,我就不斷搜索,但徒勞無功,後來迫不得已下,求助司機,但佢唔係太想幫我好彩問司機後,有人聽到我唔見左個pillow,發現佢個位多左個pillow,應該係剛才跌在地上,然後被人踢左去「舞雷公」咁遠,然後又被人執起求其放。不過anyway,雖然係好「面懵」,但佢返到我身邊才是最重要,否則餘下的八小時不知可以怎樣渡過……


arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()