close

今晚係最後一晚,二舅父ge老婆同兩個仔都lei 左~第一次見呢兩個混血兒表哥,以前只係聽聞佢地打ice hockey 好勁,好似係國家青年隊之類~高那個是細佬,矮少少的是大佬~細佬Timothy 係一個勁talkative,講一晚都可以唔停的"吹水王"......佢真係好熱情,係會氹到人好開心,但其實又唔知佢有幾成真幾成假0個種~阿哥就成熟穩重de,兩兄弟性格都幾唔同~


難得聚首一堂,今晚影左好多相。首先當然係我們一家與阿公合照。


之後係男孫們與阿公合照,可惜姨媽個仔要溫書無lei


之後係孫女們與阿公合照,隔離兩個係唔太似樣的孖女表姊,亦係唯一0係港住的表兄弟姊妹


30歲以下合照


全家幅


加埋佢地ge 另一半


全世界合照


食完飯臨走時想不到會忍唔住喊,雖然同眼前呢班人完全唔熟,但我們是一家人,有一種血緣關係,今日一別,不知何時會再相見,加上他們的關心,及熱情款待,真係令我好感動。


第二朝早晨,終於要離開了......亦代表我再次孤身上路.....


先搭westjet 到vancouver


de 雲一舊舊好得意~^^


途中經過Rockies的上空,真係好靚


很大片的綠化地帶,假如香港係咁就好


Alaska Airline 的logo 很有型


鏡頭一轉,已經由vancouver 到左korea.........因為架飛機機頭玻璃有裂痕,結果我就"順道"到訪首爾.....


第一次到南韓,雖然無得出境,但總算到此一遊


在候機大堂濟留了大約2,3個鐘,得幾間手信店可以行,悶死左.......香港機場真係好好....


幾經辛苦終於返到香港!!!時間已經係夜晚十一點幾,好彩cathay ge 善後工作都幾理想,有US$100 coupon,又有專車送我地出市區,對於我呢de 第二日唔駛返工ge 人,真係賺晒,haha~


有線新聞lei 拍我地,不過我無睇自己有無上鏡~


arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()