close

今日阿姨帶我地去downtown 行下,我suggest 去一個上百年歷史的market,但發覺其實沒什麼特別,還想其實香港ge 街市都可以被包裝成景點.......haha~



四圍行,見到架遊輪改裝的餐廳,真係好誇張....


有些三文魚在地上游


很特別的廣告牌


阿姨帶我地去左一個好大ge 商場,但我對加拿大的商場的確無咩興趣,又貴,de 款又唔多啱~


結果我去左附近行,去到一個法院,這天天氣勁靚



有好靚ge 玻璃畫


呢座係新ge 法院,都幾特別~


有好多報紙機


一間好古老ge 戲院


arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()