close

今朝再戰築地,但或許我地唔夠早,去到已經好多好多人........

目標"大和"條龍打晒蛇餅,排咗大約20分鐘都無咩動靜,相信真係要排幾個鐘,而我唔認為有任何食物值得我排幾個鐘,所以就退而求其次


 

經過隔離巷,見到呢間有合理嘅人龍,就扑鎚食呢間
後來先知呢間評價都唔錯,不過係連鎖店...

有啲壽司店嚴禁影相,但呢間就任影唔嬲
咁啱坐師傅隔離,當然要影吓佢嘅英姿啦~

 

一場嚟到當然試"Omakase"(師傅發板),今日有大拖羅,海膽,帶子,仲有大穴子~

 

大拖羅有點失望,未能重嘗在大板黑門市場那"入口即溶"的感覺
不過整體來說都幾好味,特別係穴子,食完好滿足~~
但經此一役,我相信我的舌頭未能分辨"好食"壽司,同"好好食"壽司(甚至"超好食壽司"),所以,我應該一世都唔會幫襯"大和"或"壽司大"ge la~XD (除非唔駛點排)

食飽飽就去同樣喺東邊嘅淺草,行行吓突然經過bandai showroom,門外仲有一列卡通人物等我地影相~^^

 

去完郵局寄postcard,就到達去東京幾乎必到嘅景點--雷門
不過淺草實在太重商業味,全部舖頭都係賣手信,仲要係一睇都知得個樣但唔多好味嘅食物,所以真係"到此一遊"就離開左...

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()