close

影完大合照,又去左睇水睇石,雖然係幾壯觀,但開始有少少悶~反而呢幾隻雀仔比較吸引我地ge 目光~~我地在猜想,離開巢的一隻應該在學飛,為日後生存而努力~~

 

途中見到隻黑bear~


又係返hostel 的時間,今日都係住HI,昨天那間是"行出去有個森林",今日呢間就係"0係森林裡面"!!真係好wild~~~wild 得夜晚可以燒柴生火,wild 得規定bedroom 不可存有食物,因為會吸引森林裡的小動物 and "大動物"....(森林裡有熊出沒)

 


今晚ge dinner 大伙兒一齊煮,其實我都無咩點參與,因為佢地整一種類似墨西哥卷的東西,裡面包著免治牛肉,cream,生菜etc.我只係負責食,haha~~~味道不錯,返到香港後都整左一次,但無呢次咁好食......

 
 


樹後的就係bedroom~

 


是晚住在木屋中



這是washroom,沒有沖廁系統,完全天然....沖涼就0係客廳~

 


這間hostel 不提供早餐,so 之前0個日就要自己買定~我決定自製腸仔麵!!!雖然罐頭腸的味道一味,但在這幾天裡,已經算係唔錯ge 一餐......(我太需要熱食!!!)

 


收拾完行裝,尚有一點時間,當然要親親大自然~但因為知道森林中有熊,so 只係0係木屋隔離行下,估唔到都有意外收獲~~^^


對其它團友來說,squirrel係好常見ge 動物,但對我來說,可以咁近距離同squirrel玩,卻係第一次~~~

 


又再上路,今日係Rockies 之旅ge last day!!!又去左hostel 附近睇fall,今次係Athabasca Falls,書上寫著係"The most impressive waterfall in the Canadian Rockies",不過真係感覺不大...



在旅程中,不斷看到這樣沒盡頭的道.....

 


又一隻黑bear,今次距離近de,但都係無落車~只可遠觀而不可褻玩焉~~~


因為keep 住落雨,so 行行下都可以見到幾"可觀"的fall~~

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()