close

旅程繼續精彩~~~但唔知點解去ge 地方係愈來愈凍.......


先去睇icefield,真的是波平如鏡,這種感覺,已非一個"靚"字可形容,只可說筆墨難以形容......



這隻雀仔看來像在冰封的湖面覓食


真係好凍,兩隻手已經消失了...有點強顏歡笑,但的確係好開心~~

 


又到了一條河,已經唔記得叫咩名,但又一次感受大自然的威力~~
看河水不斷侵蝕千萬年的石頭,開創自己的前路!

 


我的團友仔在對岸的石上食lunch~

 


其實條河都幾靚,可惜天氣一般...


沿途看到不同的雪山,此刻仍然很有新鮮感地影相~~^^

 

下一個景點係Columbia Icefield,另一個叫我期待的地方!可以處身於千萬年積雪的冰川,不知何時再有機會....


不知是誰在冰雪上留下笑臉?

 


這個icefield 另一特別之處,是讓人看到global warming 的可怕,這裡mark 了1982年時冰川的位置

 


這裡則mark 了1992年,可以清楚看到,冰川的位置已逐漸退後,冰雪的面積不斷減少...
 


很多冰塊溶了...

 


如果之前影的相是"好凍",這張相便是"極凍"......在icefield上刮著大風(看我飄逸的頭髮便知道),仲要落著不細的雨,仍然記得那一刻真係好辛苦......feel 到雙腳因凍傷而很痛...
 


第一次在自然雪地上行走,一點也不好玩.....行得很辛苦,又不斷驚"冼".....


上車再發覺件褸濕晒,連褸都無得著....暖包終於係時候出場......

 


離開columbia icefield,來到這個叫Tangle Falls的地方,令我興奮的不是這個fall (在我眼中很多fall 都是差唔多...),而係竟然落雪了!!!雖然只係短短幾分鐘,而且下得不大,但真的是下雪了!!!我同另一個澳洲的女仔像傻婆似的,落車"接雪",haha~~


 
導遊說這個fall 係影大合照的好地方,right.....的確見到係"大合照".........

 


(待續)

arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()