close

如前兩天一樣,很早便起來,又是親親大自然的時間~


我這住在大城市中的小女子,從未曾看到這種滿地朝露,閃閃發亮的情景!!

著迷了...不理會弄濕衣服,拿著相機,傻了似的拍呀,拍...生怕露水會突然消失似的....看到這情景,心中悠然奏出"如同朝露中的小草 藍天中的小鳥 我整顆心被幸福圍繞"..
  


除左咁靚ge 草地,仲見到今個旅程第一隻松鼠仔~~不過佢地非常機警,而且好怕羞,我憑聲音四處搵佢地ge 蹤跡,但結果都係見到影唔到~~只係影到佢地ge洞~~
 


仲有佢地最愛ge 食物~~
 


又到離別的時候,原來korean couple 都係今日跟我們分道揚鑣,佢地join 的是更長的journey,真羨慕....佢地好厲害ge,有自己ge 咭片,印住佢地ge email~~~~~^^ 不過我send 左相俾佢地後,佢地都無回覆lu......



又再出發,因為已經到左Banff,今日ge 行程開始精彩~~~先到聞名已久的Lake Louise~~這個據聞被拍得最多的lake!!在加拿大有個傳說 : 露易斯湖水是經由上天的孔雀尾巴蒸餾,才產生如翡翠碧綠般的顏色。不過,實際原因是湖水由冰河融解的水所造就而成的,而困在冰河裡的小石頭因為冰河的運動互相摩擦成猶如粉末的石粉(rock flour),隨著溶化的冰沉澱湖中或漂浮於水中,而經過光線的照射,就反射出藍色或綠色的光譜~~唔明唔緊要,即使唔明,睇到都只會講"真係好靚呀!!"


雖然今日ge 天氣真係好凍,加上落雨,突然有一種"凍到驚"的感覺,驚會冷病,驚會有意外......團友們都出動大褸,大家突然變了Northface 代言人,只有我,著住件esprite 的薄褸...不過,見到咁靚ge 湖,不知不覺已忘記了凍~


睇下de 水幾透徹...




 


她們便是來自scotland 的團友s~~
 


隔了一個月再看這張相,我仍然想說"實在太假啦!!" 但,真係靚到好假...好掛住lake lousie.....即使天氣是這樣的差,仍無礙你的美貌,實在不敢想像在藍天白雲下的妳,我想我會唔捨得離開....

 


去完lake louise,大家都開始興奮起來~~估唔到0係呢個時候,被我地見到de 仲驚喜ge 野-a big bear!!!真係好興奮,其實距離都幾近,但大家都"唔識死"地拍呀拍,幸好它顧住食花,都唔得閒理我地...


這張是在車上拍的,因為阿bear 已經行左上lei,佢個樣都幾兇...
 




掛住影隻bear,差點忘記了落車的目的...其實呢個景點都幾靚ge~~
de 湖水仍然結冰,可想而知係幾凍.....



arrow
arrow
    全站熱搜

    janet c 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()